15 Şubat 2010 Pazartesi

kangren

Varsayalım ki ilişkimizin 5. yılında ben bir trafik kazası geçirdim ve tek bacağım kangren oldu ve kestiler.
ben biliyorum ki, bu durum asla senin sevginde bir değişikliğe yol açmaz ve bırakıp gitmezsin beni...
ama ben seni beklettiğimde ve sen "amma yavaşsın saatlerdir bekliyorum" dediğinde ; ben bacağımın yokluğuna alıncağım..oysa sen bana yıllardır seni bekletiyorum diye bu cümleyi kurarsın..
ben ayakkabıcıların vitrinlerinde takılıp kaldığımda,,"yine mi sanki giyeceksin de" dediğinde; ben bacağımın yokluğuna alınacağım.. oysa sen benim bu alışveriş takıntıma hep kızarsın..
örnekler sürüp gidecek ve ben birgün senin nekadar değiştiğini söyleyeceğim, bencilliğini, insafsızlığını.. sen alınacaksın çünkü sen aslında hiç değişmedin.. ben seni bekletirken hiç birşey demeyebilirdin ama iste o zaman değişmiş olurdun..

Hiç yorum yok: