31 Ocak 2010 Pazar

olmuyor..

bi kız vardı ;kafasının içinde gemiler olduğunu iddia ediyordu, peh hani kayık falan dese anlayacağımda o bildiin gemiler var diye tutturmuştu,,
kafasını sağa eğince gemiler sağa kayıyormuş, mürettabat çığlık çığlığa bağırıp kızı rahatsız ediyormuş,
kafasını sola eğince yine aynı şey, bi gürültü bi kıyamet;
kafasını öne eğse gözünden deniz suyu akıyormuş herkesler de kız ağlıyor sanıyormuş,
en iyisi kafamı arkaya atayım deyince gökyüzünde tanrıyı görüyormuş olmuyormuş..

---

bugün işe gittim , pazardı ve gittim ama sorun o değil, ben bugün kafamı sağa eğsemde sola eğsemde olmayanı, gözümden deniz suyu akıtanı, ben bugün tanrıyı gördüm, isyana gerek yok, bu iş burada biter,,,

insan diğerleriyle başa çıkabiliyorda kendisine gelince iş yapamıyor, düzen ters mi sana, yok olmuyor susturamıyorsun içindeki ahlak bekçisini, yüreğindeki vicdan secdesini olmuyor,,

para kazanamıyor olmaktan, işsiz kalmaktan, önümdeki koca belirsizlikten, bir sonrakinin ne olcağından ölesiye korkuyorum ama olmuyor..

Hiç yorum yok: