5 Şubat 2011 Cumartesi

aşk tesadüfleri sever değil yok artık lebron james olmalı adı.


gittim,izledim,geldim.. beğendim ama etkilenmedim=)
*****
tam bir sene önce en yakın arkadaşlarımdan biri dershanesinde olanlardan bahsediyordu; bi çocuğun aşık olduğu kızın başına gelenler, ve çocuğun kız için yaptıkları... ben o sıralar aşık olduğumu sandığım, ama ortada aşık olunabilecek bir aşk olmadığını anlamaya başladığım zamanlardaydım. İçimden beni de böyle sevebilecek biri olsa diye geçirmiştim eminim.

Bir sene sonra hep birlikte olmak amacıyla en yakın arkadaşımın dershanesine yazılmıştık üç kız arkadaş. Dershane başladığında aşk sandığım aşklar çoktan bitmişti. Ve ben aşkın yokluğuna inanıyordum. Kapıda birini gördüm. ve aşık oldum. O an söyledim yanımdakilere.."aşık oldum." sonra aşık olduğum çocuğun bir sene önce dilediğim kişi olduğunu öğrendim.

Bisürü bisürü şey sonrası çıkmaya başladık.
Onca sene içerisinde fark ettik ki, çok kez yanyana gelmişiz, yanyana geçmişiz..ben arkadaşımı dershanesinden almaya gittiğimde kapının önünde beklerken, o hızlı adımlarla yanımdan geçip gitmişti belki..ben bir başka dershanenin girişinde arkadaşlarımla sohbet ederken, o hemen yandaki kafede siyasi sohbetler yapıyordu. Onun evinin önünden o kadar çok geçmişim ki küçükken, gittiği market ve yanındaki hamburgerciye o kadar çok gitmişim ki, hatta ilk okuluna gitmiştimir kaç kez, kuzenim sebebiyle. Aslında aynı anadolu lisesini kazanmışız ve ben evime yakın diye başka bir liseye gitmeyi tercih etmişim..

Evet. Aşk Tesadüfleri sever..özellikle Ankara'da.

Hiç yorum yok: