24 Ocak 2011 Pazartesi

küçük arı

"bir ingiliz sterlini olmak ne kadar hoşuma giderdi..bir sterlin emniyete yolculuk etmekte ve biz de onun gidişini seyretmekte özgürüzdür. Bu, insanoğlunun zaferidir. Buna globalleşme diyorlar. Benim gibi bir kız göç sırasında durdurulurken; o turnikeleri aşıp, üniformaları büyük adamların engellerinden sıyrılarak orada bekleyen bir havaalanı taksisine atlayabilir." sy12.

"bir yara izinin asla çirkin olmadığı konusunda bana katılmanızı rica ediyorum. Yara izini yapanlar bunun aksini düşünmemizi isterler. Ama siz ve ben, onlara kafa tutma konusunda bir anlaşma yapmalıyız. Bütün yara izlerini bir güzellik olarak görmeliyiz. Tamam mı? Bu bizim sırrımız olsun. Çünkü tecrübelerime dayanarak söylüyorum, ölürken yara izi olmaz. Yara izi, "ben kurtuldum" demektir." sy 21.

Hiç yorum yok: