9 Ağustos 2010 Pazartesi

yeni sezon ve beşiktaş

****Guti, saçma sapan şeylere para harcayacağın için güvenip paranı verdiğin arkadaşındır, seni en mutlu edecek ana kadar parayı tutar ve tam ihtiyacın olduğu anda bi bakarsın paran elindedir..


cinsel tercihlerinin çeşitliliği nedeniyle ayrıca mutluyum.Guti yıllarca en yaratıcı hakaretleri ib.e hakem vs olan belkide en ataerkil, en homofobik grupları "futbol taraftarlarını" öylee kendiyle çelişkiye düşürür, öyle kendine hayran bırakır, bir imza törenini izlemek için öyle kapılarda bekletir, ve ismini haykırtırır ki beniii çook güüldürür:). bak gördün mü korkacak bir şey yokmuş:)

****queresma; sevmedim. sevemedim. bence fazlasıyla kıroesma..anlamadım ki ayağına her top geldiğince 3 takla 2 parende 5 çalım ve bilimum topla akrobatik hareketler yapmak istemesi neden? Hiçbir şey yapmıyomuş gibi yapıp ama bi şey yaptığın zaman daha ŞEKİL olunuyo bilmiyo mu? biri öğretmeli.

****bence Nihatın psikolojik rahatsızlıkları var üzülüyorum.. ayrıca sadece onun değil, Emre Belözoğlu, Okan buruk falan gibilerininde.. hani bunlar iyi futbolcuydular, gittiler geldiler ya, bunlarınların akıllarıda bi gitti geldi.. yazık

****ya maçlar atv de olmasın, oluyosada kim olduğunu bilmediğim o adam yorum yapmasın, kardeşim bi insan oturup özel kupa maçını izliyosa illaki beşiktaşın rengini, siyah nedemek, yok kartal lakabı nerden gelmiş falan bilir? niye bunu ilk kez keşfetmişcesine söylüyorsun? niye yapıyorsun bunu niyee?

****Guti bilmem kaç milyon euro, queresma xyz milyon euro ama türkiyede alt yapılarda yetişmiş yetenekli oyuncuları-cenk,,necip vs izlemek paha biçilmez..
tamam masalsı bi futbol anlayışım var kabul ama onlar bişi yapınca daha çok mutlu oluyorum napıyım? külkedisi gibi mesela cenk bugün ergonomik kaleci eldivenleri giyince sanki camdan pabucunu giymiş gibi oldum.

Hiç yorum yok: