19 Mayıs 2010 Çarşamba

bye-kal

*
içinden gelen tüm miğde bulantımla inanıyorum.okulda hocanın seni asistan yapmak için yolun yataktan geçtiğini söylemesi kadar gerçek, bir işe girdiğinde patronun bir iş çıkar mı acaba diye seni yoklaması kadar gerçek, müjde ar yol sorduğunda "gösterelim anam" diyenler kadar gerçek.
"gündelik yaşamın örgütlenmesi"-kadının konumu- şimdilik siyasetten daha çok ilgilendiriyor beni. hepimiz biliyoruz, ve 3 maymunu oynuyoruz. bir kadının karşısına öyle yada böyle çıkan o soruyu? ve o seçimi biliyoruz..
maalesef parti tabanında çalışan 100lerce kadın arasından bazılarının kolaylık sıyrılıp, o "vitrin!!!!!!!!" diye tabir edilen yerde olması çok inandırıcı değil. istisnalar yok mudur? mutlaka.
ancak hayatımda "tecrübe" kelimesinin ancak Tsini bilmem bile bunun gerçek olduğuna kolaylıkla inanmamı sağlıyor.
bir de çıkıp asıl mağdur kadın demiyorlar mı? çıldırıyorum...evet erkeklerin kafalarını penisleriyle çalıştırmaları hergün onları tek tek hadım etme ihtimalimi arttırmıyor değil.. ama bunu kolay yol gören ve kabul eden kadınlar var. işte bu çok daha sinir bozucu. Bu seçimi yapan kadınların açtığı yolda, erkekler gösterilen hedefe durmadan yürüyeceklerine and içiyorlar..
*yaptığım tişörtteki espri daha önce kullanılmamıştır diye umuyorum..

Hiç yorum yok: