28 Ocak 2010 Perşembe

"kadının adı var"

geçen hafta cuma ilk açık açık ahlaksız teklifimle karşılaştım. şaşırdım.çok.. sanki yaşadığım yer alice harikalar diyarıydı ve ben de polyana.. tepkim oldukça irrasyoneldi. bu kabustu. uyanmalıydım. ya da bu bi sanrıydı. ayılmalıydım. koşarak ve ağlayarak kaçtığımdan beri her sn. aklıma geliyor tüm karanlığıyla. birazcık küskünüm yaşama ve birazcıkda kırgın. nebiliyim kendimce tepkiler veriyorum. sessizleşmek.susmak.dışarı çıkmamak.ve korkmak..



ben hayatı bilmem kimin diyarı sanıyorken, ve bilmem nerelerden adamın biri bana bunları yaşatıyorken, zaman geçiyor..oysa neredeyse kadının olduğu her yerde insanın canını sıkıcak şeyler yaşanıyor..hatta bazıları can yakıyor,can alıyor..

toplumun dayattığı ikiyüzlülüklerin üzerime sıçrattıkları, aldığım nasipler yeter.. böyle birşeyden dolayı fazladan bir sn. bile üzgün, ve korkak yaşamak bana göre değil. ben iki gögüs ve bir vajinadan çok daha fazlasıyım, ve böyle görenlerin sahip oldukları tek organ ise ne bir beyin ne bir yürek,..toplumun tüm klişelerinin karşısında sadece kendi klişelerimle var olacak kadar güçlüyüm..benim bir adım var..

29-07-2009

Hiç yorum yok: