28 Ocak 2010 Perşembe

elektrik



evet itiraf ediorum benimde gizli güçlerim var,,karşımda dayanabilecek hiç bir elektronik alet yok..hani vardır ya insanlar "elektrik almadım efenim..ya da elektriğimiz tutmadı derler.."benimde elektronik aletler karşısında bundan kaynaklı sorunlarım var..







küçüklüğümden beri nezaman bir mekanik aletle rastlaşsak sonu hep üzücü bitti..ilk bilgisayarımı hurdaya kaldırdıktan sonra, alındığının ertesi günü bozulan başka bir bilgisayarım daha oldu..893417586 kez tamir edilmiş format atılmıştır..baktık olmayacak derslerden geri kalıorum bir dizüstü aldık..onunda arasıra ortaya çıkan garipliklerine rağmen o kör ben topal yola devam ettik..taaki artık kendi başına kararlar almaya başlıyana kadar..keyfi davranıor kendi kapanıp kendi açılıordu..ikigün önce servise verdimm..ve akşam ağır adımlarla diğerinin başına geldim tüm sevgimle açma tuşuna basdım..birden garip bir yanık kokusu ve hafif bir duman geldii..monitörüğm yandı:((bu kadermiydi şansmıydı bu bana yapılırmıydı??ilki bozulan, ikincisi çizikten görünmeyen, üçüncüsünün aseton nedeniyle yanmış ekranından,ve artık dayanamayıp bir kapkaçcının elinde huzuru bulan cep tellerimden+6 ay içinde 2 kez servise giden digital foto. makinemden,ani kararlarla bozulan 2 adet müzik setimden,3 adet saç kurutma makinesinden,bir adet tvden.. ve eminimki aklıma gelmeyen diğer aletlerden bahsetmiorum..annem artık tüm kuvvetiyle beni mutfakta robottur fırındır bulaşık makinasıdır onlardan uzak tutuyorr..tüm bu aletler mi benim kurbanımdı yoksa benmiydim gerçek kurban??? bunu hiç bilemiorum..ama iyiki fakültem elektrik eloktronik mühendisliğinin çok uzağındaaa.. yazık olurdu walla çocuklara..


29-08-2008

Hiç yorum yok: