28 Ocak 2010 Perşembe



adam artık ona ait olduğunu düşündüğü kadına yaklaştı ve "ben sana yeterim" dedi, tüm açgözlülüğüyle..artık oyunlar oynama vakti sona ermişti..sokak sessizleşmişti.. "ben hem annen, hem baban, hem sevgilin, hem arkadaşın olabilirim.."dedi, tüm samimiyetiyle...








Kadın ne kadar şanslı olduğunu düşündü,birbirlerine hayli hayli yeterlerdi.. işinden, dostlarından vazgeçti..kadın gün geçtikçe yalnızlaştı..aramaz sormaz oldu, aranmaz sorulmaz,,...kadın sessizleşmişti. tüm gün evde olan kadın, bağırmak için, ağlamak için, sevmek için, nefret etmek için kendine yeteni bekledi. adam tüm enerjisini sarf etti. kavga eder oldular, kadın adamın dinlenmesini beklemeden saatlerce konuşur oldu. kadın adamın sıkıntılarını bilmeden kavga eder oldu. adam sahip olduğunu düşündüğü kadının artık o olmadığını sandı.. saatler günleri, günler, haftaları, haftalar ayları, onlar da birbirini kovaladı. olmadı..olamadı.. bu kadarı yeterdi. hata kadında mıydı? hayır o tüm feministleri kızdırırcasına sevdiği adama adamak istemişti kendini, hata adamda mıydı? hayır o gücü tükenene kadar kadının tüm istekleriyle tek başına mücadele etmişti..yetemediler..ikisinin de ayrı ayrı yönlere giderken arkalarında bıraktıkları ev sessizleşmişti.

-----------------

her ilişkide böyle şeyler oluyor mu bilmiyorum,ama benimki tam da o yöne doğru gidiyor-belki gitti- belki geri dönmeye çalışıyor..bundan tam 6 sene önce, çok arkadaş canlısı denemeyecek ama yinede etrafında sürekli birileri olan, iletişimde sorun çekmeyen biriydim. sol omuzumda sürekli beni dürtükleyen mantığım yüzünden arkadaşlarım için canımı veririm vs cümleler kurmadım hiç..ama temiz, dürüst arkadaşlıklar kurmuştum o zamanlar..en azından her zaman diliminde yanımda olacaklarını düşündüğüm 10 kişi vardı. sonra bitmez tükenmez bir sevgiye sahip olmamı sağlayan K ile tanıştım. ahhh herşeyi yapabilirdim ozamanlar..kantine gitmeyeceksin -tamam efendim. daha az dışarı çıkacaksın -tamam efendim. Bu köle efendi ilişkisi dozunu artırarak devam etti. ((efet bende şimdi kendime küfür ediorum))ben şahsi problemlerimide katarsak giderek uzaklaştım arkadaşlarımdan. zaten bunun erkek cinsi -cıss-tı. sonuçta arkadaşlık birzcıkta alışveriş demekti. onlar seni 10 kere aradığında seninde bikaç kez araman gerekiyodu..aramadım..yıllarca emek verdiğim ilişkiler zamanda kum taneleri gibi uçtu yok oldu. şimdi yıllar sonra facebookta karşılaş -konuş nafile..kapanmıyo aradaki mesafe..


sonra üniversite bikaç kez arkadaşlık denemelerim oldu..olmadı..kantine inemiyorken, bi erkekle selamlaştığında hesap veriyorken, kızlar dışarda buluştuklarında gitmiyorken, olurmuydu? olmazdı..olmadı..ama hakkını yiyemem K elinden geleni yaptı..


her aradığımda konuştu, her çağırdığımda geldi, eyvah dedim yanımda bitti, ah dedim koştu.. bazen devreleri şaştı, dedikodu yapmak istediğimde, indirimde mağazaları dolaştırdığımda, güzzelik merkezine gittiğimizde vs.. ama elinden geleni yaptı..ancak ben bir kuklaya döndüm..artık iplerim tamamen K nın elinde, tek başıma bişey yapamazmışım gibi geliyor. her başım sıkıştığında ona gidiyorum, soruyorum, tek konuşabileceğim o olduğu için ona söylememem gerekenleri de ona söylüyorum. komik oluyo.traji komik..sürekli ilgi bekliyorum çünkü bitek o var. uyuması gerekiyor belki ama benimlede ilgilenmeli, alışveriş hoşuna gitmiyor ama benimle alışverişe gelip hiç anlamadığı o şeyler hakkında yorum yapmalı...ahhhh birbirimize dolanmış durumdayız..artık ne o beni anlar halde ne de ben onu...


yıllar geçerken ve bende tıpkı bir armut gibi olgunlaşırken anlıyorumki benim fedakarlık niyetine yaptığım tüm bu saçmalıklar ilişkimin dibine kibrit çakmakmış,, ve bence K da bunu anlıyor.o da bir armut ve olgunlaşıyor.. hatta bana arkadaşlarınla daha sık buluş falan diyor. ama geçmiş olaa ortada fol var yumurta da var ama arkadaş yok..napmamı bekliyor ah pardon ben 6 senedir naptığımın farkında değilim hadi yeniden arkadaş olalım falan mı dememi? yada annemin misafirliğe gelen arkadaşlarının çocukları için hadi siz odaya gidin oynayın falan mı demesini??işte sevgili okuyucu ne haldeyim gör, görde sende yapma aynı hataları..her bireyin kendine ait alanları olmalı..erkek arkadaşları, kız arkadaşları, sevgilisi..hoşgörü, anlayış ve akıl sağlığı için erkek arkadaşlarıyla, kız arkadaşlarıyla paylaşamadıklarını..kız arkadaşlarıyla, sevgilisiyle paylaşamadıklarını..sevgilisiyle diğerleriyle paylaşamadıklarını paylaşabilmeli...


not: --çok çok ama çooook küçük kıskançlıklar ve mantık hataları dışında ben K ya kız&veya erkek arkadaşları konusunda hiçbir kısıtlama getirmedim. ancak bana uyguladığı ambargonun onun vicdanında yarattığı tahribat nedeniyle kendine arada sırada işkence çektiriyor...kendi kendine kızlarla konuşmamalıyım..daha az dışarı çıkmalıyım vs vs ..deli mi ne????
01-08-2009

Hiç yorum yok: